Στη δεύτερη συνάντηση οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με το περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού Scratch. 'Εγινε επίδειξη του τρόπου λειτουργίας του και αποσαφηνίστηκαν μέσα απ'αυτό οι έννοιες: εντολή, πρόγραμμα-σενάριο, αντικείμενο.
Κλήθηκαν με απλές εντολές να δημιουργήσουν το πρώτο τους πρόγραμμα στο Scratch. Κατόπιν προχωρήσαμε στη δημιουργία λογαριασμού στην ιστοσελίδα του Scratch, όπου τους έγινε καθοδήγηση για τον τρόπο που μπορούν να μελετούν και να αναλύουν τα ήδη υπάρχοντα προγράμματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου