Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2022

2η - 3η Συνάντηση 2022-23


 Το WeDo 2 συνοδεύεται από το δικό του λογισμικό το οποίο είναι ελεύθερο στο διαδίκτυο προκειμένου να προγραμματιστούν οι κατασκευές και να τεθούν σε λειτουργία. 
 Στη συνάντηση όμως αυτή τέθηκε σαν στόχος οι μαθητές να προγραμματίζουν τις κατασκευές τους με τη βοήθεια του Scratch 3, ενός περιβάλλοντος οπτικού προγραμματισμού που διδάσκονται από την Β' τάξη. Ο προγραμματισμός κατέχει σημαντικό και αναπόσπαστο ρόλο στη ρομποτική και κρίνεται αναγκαίο οι μαθητές να τον προσεγγίζουν σε όσο το δυνατόν πιο κοντά στη φιλοσοφία του λογισμικά.
 Έγινε λοιπόν η ανάλογη επίδειξη των νέων εντολών που ενεργοποιούνται με την σύνδεση του WeDo 2 στο Scratch 3.
 Οι μαθητές κλήθηκαν να κατασκευάσουν ένα όχημα καθοδηγούμενοι βήμα προς βήμα από το λογισμικό του WeDo2. Η συγκεκριμένη κατασκευή έχει τα χαρακτηριστικά μιας ημιαυτόνομης κατασκευής καθώς την κίνηση της της καθορίζει ο χειριστής με τη βοήθεια πλήκτρων. Στο περιβάλλον Scratch 3 λοιπόν οι μαθητές πειραματίστηκαν προκειμένου το όχημα τους να κινείται με πλήκτρα που οι ίδιοι είχαν καθορίσει.

Και ναι!!! Ήρθε η ώρα του διαγωνισμού!. Αφού λοιπόν ετοιμάσαμε την πίστα με χαρτοταινία συμφωνήσαμε από κοινού για τους όρους του διαγωνισμού. Το αυτοκινητάκι ξεκινούσε από την αφετηρία και με τη βοήθεια των πλήκτρων έπρεπε να μεταφέρει ένα αντικείμενο σε μια άλλη θέση διαφορετική της αφετηρίας. Νικητής αυτός που θα το κατάφερνε σε λιγότερο χρόνο!. Δεν θα αναφέρουμε τα ονόματα των νικητών. Είναι εσωτερική υπόθεση.....















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου